UX designér - medior

Bell & Hurry s.r.o.
Bell & Hurry s.r.o. – UX designér - medior

Co, kde a jak?

Typ úvazku

Full-time

Nástroje

Figma
Webflow
Framer
Miro

Technologie

No items found.

Místo pracoviště

Praha
Remote
Home office

Odměna

50 000 - 75 000 Kč

Ahoj, jsme Bell & Hurry a hledáme k sobě kolegu medior UX designera.

Koho přesně hledáme?

  • Máš pár let zkušeností s návrhem aplikací z různých oborů. Jsme agentura a přepínání kontextů mezi různými klienty a typy produktů k naší práci patří. Rozhodně se u nás nebudeš nudit.
  • Jsi člověk, který má rád ve věcech pořádek, všechno pečlivě organizuje, plánuje a je na něj spoleh.
  • Zvládneš odbavit projekt od začátku do konce. Začneš výzkumem a workshopy s klienty, navrhneš řešení a pohlídáš implementaci. Neboj se, nebudeš na to sám, pomůže ti celý tým.
  • Máš pořád na paměti cíl projektu. Zaměřuješ se na to, co je důležité jak pro uživatele, tak pro klienta.
  • K projektům umíš přistupovat holisticky. Výstupem tvojí práce nemusí být jen wireframy, ale třeba i sada doporučení ke zlepšení klientova produktu.
  • Jsi samostatný. Když něco nevíš, zeptáš se. Když je něco špatně, ozveš se.
  • Dokážeš přijmout feedback a poučit se z něj pro příště. Ideálně si o feedback i sám říkáš.
  • Rád se posouváš, učíš sebe i ostatní a třeba uděláš i něco navíc.
  • Máš pro strach uděláno, takže se nebojíš komunikovat přímo s klientem a vnímat jeho potřeby a požadavky.
  • Tvoje angličtina je na takové úrovni, že dokážeš vést schůzku/workshop s klientem a odprezentovat mu svou práci.

Co ti za to dáme?

  • Plat 50 000 - 75 000 Kč,
  • kancelář v centru Prahy a na Pankráci,
  • tým zkušených lidí, kteří tě profesně posunou,
  • finanční benefity a kvalitní rozvojové kurzy (např. od NNG).

Kdo jsme a jak to u nás chodí?

Jsme agentura, která navrhuje služby pro klienty z celého světa. Zaměřujeme se hlavně na velké firmy, které potkáváme v běžném životě - banky, pojišťovny, operátory nebo automobilky. Naše práce nespočívá v non-stop sezení u stolu a kreslení ve Figmě. Hodně se bavíme s klienty i uživateli, workshopujeme a prezentujeme. Výstupem naší práce jsou nejen aplikace, navrhujeme často služby jako celek - dotýkáme se všech touchpointů, kterými zákazníci našich klientů prochází. Řešíme taky employee experience a staráme se o to, aby námi navržené řešení fungovalo nejen ve Figmě, ale i po nasazení.

Jsme menší tým a scházíme se pravidelně v pondělí a středy v kanceláři na Lazarské. Po covidu jsme rádi, když se občas vidíme osobně, ale jinak pracujeme remote. Když si potřebuješ něco vyřídit nebo zůstat doma, stačí jen dát vědět. Nikdo z toho nebude dělat vědu. Důležité je dodržovat termíny a být včas na schůzkách. Řídíme se tím, že co řekneme, to platí. Takhle se na sebe můžeme spolehnout a všem to usnadňuje život.

Jednou za čas si děláme interní přednášky, kterým říkáme TedX a probíráme témata, která nás zajímají. Office manažerka nám do kanceláře objednává jídlo a pití, na které si vzpomeneme. Chodíme společně lozit na stěnu, jezdit na motokárách nebo si jen tak sednout do nějaké fakt dobré restaurace.

A psa si k nám do kanceláře můžeš vzít taky.

Jsi náš člověk? Ozvi se.

Jestli se ti líbíme, pošli nám odkaz na svůj Linkedin a pár slov o projektech, na kterých jsi pracoval nebo pořád pracuješ. Připiš nám k tomu v pár větách, čím jsme tě zaujali a proč si myslíš, že jsi náš člověk. Nemusíš psát romány. No, a pak se prostě pojďme potkat. Jedině tak zjistíme, jestli jsme dobrý match.

Ozvi se na nabídku

Zaujala tě pracovní pozice? Klikni na tlačítko níže. Zobrazí se ti kontaktní údaje na firmu. Stačí jeden klik. Žádná registrace.

Aby Designui fungovalo správně
🍪 Pro zlepšování webu a vašeho zážitku používáme soubory cookies. Zobrazit detaily.