UX a UI designer pro nově vznikající delivery tým (medior)
Co, kde a jak?
Obor
Typ úvazku
Nástroje
Technologie
Místo pracoviště
Odměna
V Bell & Hurry se specializujeme na UX design digitálních produktů těch největších společností ze segmentu financí, telekomunikací a energetiky. Naše práce má dopad na stovky milionů uživatelů po celém světě a právě teď budujeme druhý delivery tým, do kterého by se nám hodilo pár šikovných UX a UI designérů.
Koho přesně hledáme?
- Chce to aspoň 5 let zkušeností s designem aplikací pro různé obory, ať snadno naskočíš na agenturní styl práce, ve kterém se rychle přepíná mezi klienty a segmenty.
- Schopnost zorganizovat si čas, odevzdat práci v termínu a bez velkých emocí přijmout zpětnou vazbu – to všechno by pro tebe měla být samozřejmost.
- Typický projekt u nás začíná výzkumem a workshopy s klientem, pokračuje návrhem řešení a končí dohledem nad implementací. Na začátku tě celým procesem provedeme, pak už to bude na tobě.
- Musíš mít neustále před očima cíl projektu a hlídat, zda navržené řešení odpovídá potřebám uživatelů i požadavkům klienta.
- Bez odvahy, samostatnosti a odpovědnosti se u nás moc neuplatníš. Očekáváme víc, než jen mechanické plnění úkolů. Třeba, že kromě wiferamů navrhneš sadu doporučení ke zlepšení klientova produktu. Že když něco nevíš, tak se zeptáš. A že nebudeš mít problém komunikovat přímo s klientem a odbavovat jeho požadavky.
- Tvoje angličtina by měla být na takové úrovni, že dokážeš v pohodě vést schůzku s klientem a odprezentovat mu svou práci.
Co ti za to dáme?
- 80 000 – 100 000 Kč měsíčně
- Práce na inovativních projektech pro velké značky
- Kancelář v centru Prahy a na Pankráci
- Tým zkušených lidí, kteří tě profesně posunou
- Finanční benefity a kvalitní rozvojové kurzy (např. od NNG)
- Neomezenou dovolenou – Je jen na tobě, kolik volna si vezmeš. Musíš však mít jistotu, že tvé projekty dál jedou podle plánu.
Jak to u nás chodí?
Naše práce nespočívá v non-stop sezení u stolu a kreslení ve Figmě. Naopak je hodně interaktivní a dynamická. Diskutujeme s klienty, děláme průzkumy mezi uživateli, workshopujeme a prezentujeme. Výstupem našeho snažení pak nejsou jen aplikace, ale někdy také rovnou komplexní design služeb jako celku, ve kterém se dotýkáme všech touchpointů, jimiž zákazníci našich klientů procházejí. Zabýváme se také employee experience a staráme se o to, aby námi navržené řešení fungovalo nejen ve Figmě, ale hlavně po nasazení.
Naše parta je přesně tak veliká, abychom se všichni znali jménem. Scházíme se pravidelně každé pondělí a středu v kanceláři na Lazarské, což po covidu vnímáme jako fajn příležitost k osobnímu kontaktu. Ale samozřejmě když si v těchhle dnech budeš potřebovat něco vyřídit nebo zůstat doma, stačí dát vědět. Nikdo z toho nebude dělat vědu. Ve zbývajících dnech jsme zvyklí pracovat v remote režimu a potkávat se s klienty. Důležité je dodržovat termíny a být včas na schůzkách. Řídíme se tím, že co řekneme, to platí. Takhle se na sebe můžeme spolehnout a všem to usnadňuje život.
Jednou za čas si děláme interní přednášky – říkáme jim TedX a probíráme na nich témata, která nás zajímají. Office manažerka nám do kanceláře objednává jídlo a pití, na které zrovna máme chuť. A po práci spolu občas zajdeme na boulder, motokáry nebo si jen tak sednout do nějaké dobré restaurace.
A psa si k nám do kanceláře můžeš vzít taky. 🙂
Chceš se k nám přidat? Pošli portfolio a potkejme se
Jestli ti výše popsaný způsob fungování sedí, pošli nám své portfolio, odkaz na LinkedIn a pár vět o tom, čím jsme tě zaujali a proč si myslíš, že jsi náš člověk. Nemusíš psát romány. No a pak se pojďme potkat. Jedině tak zjistíme, jestli je to ten správný match.
Ozvi se na nabídku
Zaujala tě pracovní pozice? Klikni na tlačítko níže. Zobrazí se ti kontaktní údaje na firmu. Stačí jeden klik. Žádná registrace.