Ahoj, jsme Smartsupp a pracujeme na platformě, kde spojujeme zákaznickou péči s marketingem. Naše platforma aktuálně pomáhá více než 74.000 uživatelům. Kombinujeme livechat na webu, FB messenger a emailovou komunikaci se zákaznickou analytikou a chatbot automatizací.
👉 Hledáme k sobě designéra s produktovým mindsetem, který/á nehledí pouze na to, jak věci vypadají, ale především mu/jí jde o skvělou uživatelskou přívětivost a přidanou hodnotu produktu pro zákazníka.
Hledáme někoho, kdo dokáže transformovat uživatelské problémy na elegantní řešení. Sami víme, že nejlepší řešení vychází z týmové práce, a proto budeš spolupracovat jak s produkťáky, uxáky a analytiky, kteří ti dají důležité insighty, tak s dalšími designéry a frontend developery.
👉 Hledáme k sobě sparing partnera, co nám pomůže zformovat, dotáhnout a doručit produkt, který inovuje způsob, jakým lidé na webech nakupují produkty a služby. Věříme, že budoucnost e-commerce je v konverzacích, zapojení značek do dialogu se svými zákazníky a tím zlepšení zážitku z nakupování, které se díky personalizaci a lidskému přístupu přibližuje nakupování z reálného světa.
Jak si můžeš spolupráci s námi představit:
Děláme většinou ve 14-denních iteracích. Na začátku jsi při definici zadání. Tvojí prací není jen výsledné UI ale především přívětivé řešení uživatelského prostředí, které se opírá o data a přináší uživateli nějakou hodnotu. S „klukama“ z DEVu pořešíš technické limitace, s holkama z oddělení zákaznické podpory například zase, jak o produktu a jeho nových funkcích přemýšlí zákazníci. Co potřebuješ, si dozjistíš. Sečteno a podtrženo, nakonec by ses měl/a postarat o to, aby všichni měli jasné zadání toho, co se bude „vyrábět“, jak se to má chovat a vypadat a jaký přínos z toho uživatel dostane.
Na čem u nás budeš pracovat:
- Posouvat dál chatbot platformu pro potřeby asistence s nákupem, zvyšování prodeje nebo ušetření času odpovídáním opakujících se dotazů.
- Rozvíjet prostředí, kde je možnost chatboty nakonfigurovat, spravovat a vyhodnocovat jejich přínos pro naše zákazníky.
- Zlepšovat prostředí pro lidské operátory, kteří nastupují do akce v okamžiky, kdy chatbot už svou práci odvedl a je potřeba lidský kontakt.
Co bude tvojí hlavní náplní práce:
- Poznáš náš produkt od A do Z a nad rozvojem některých pasáží si postupně převezmeš plný ownership.
- Budeš přicházet s řešeními na uživatelské problémy. Většinou si je rozebereš společně s klukama z product týmu, kteří ti poskytnou i veškerá data, která budeš při tvorbě potřebovat.
- Budeš vytvářet jednoduché i propracovanější interakční prototypy uživatelského prostředí. My kombinujeme Miro a Adobe XD, ve kterém je dělaný náš design systém.
- Pracovat v týmu budeš i s developery, konzultovat s nimi řešení a chystat pro ně zadání.
- Staráš se o doručení produktových změn end-to-end. Budeš se také podílet s produkt marketingem na releasu nových funkcí, onboardingu do nich nebo jejich vysvětlení.
- Budeš se podílet i na uživatelském výzkumu a setkávat se i se zákazníky, abys slyšel, jak s produktem pracují.
Co za znalosti, principy a přístup budeš potřebovat?
- Máš za sebou tvorbu digitálních produktů, ať už webových nebo mobilních.
- Design thinking, UX patterny a principy stavby aplikací.
- Samostatnost, schopnost vzít věci za svý (ownership), svolat si lidi, když je potřeba, a dotáhnout vše do konce.
- Práce v některém z toolu na prototypování UI (Adobe XD, Figma, Sketch, Miro), my používáme kombo Miro a Adobe XD. Nemusíš být ale UI designer, s určitým detailem UI už ti pomůžeme.
- Umíš si udělat průzkum konkurence, zapojit zákazníky do procesu discovery a feedbacku, zpracovat si datovou analytiku (my používáme Smartlook a interní eventovou analytiku s přehledy v Greylogu nebo Supersetu).
- Angličtina na dobré úrovni.
- Čeština nutností.
Co Ti můžeme nabídnout my?
- K dispozici jsou ti plně vybavené kanceláře v Brně (Šumavská Tower).
- Práci ve 45-ti členném mezinárodním týmu.
- Nenajdeš u nás žádnou složitou hierarchii, byrokracii, ani žádné korporátní záležitosti.
- Budget na vzdělání, konference ve výši 10 000,-.
- Anglické kurzy, multisport karty.
- 5 týdnů dovolené a sick days.
- Birthday day - volno na tvoje narozeniny.
- Game room.
- Vodafone tarif (neomezene volání a SMS a 10 GB data).
- Občerstvení zdarma (ovoce, kafe, nápoje alko i nealko).
- Neomezený přísun kvalitního rumu a domácí Smartsupp slivovice.
- Pravidelné team building party.
👉 Napiš, proč chceš makat s námi a pošli tvůj LinkedIn nebo životopis, včetně tvého portfolia nebo nějaké case study.
Přijď se k nám přesvědčit, nasát atmosféru, zjistíš, jací lidi ve firmě jsou. Ozvi se nám a uvidíš sám/sama. Zavoláme si, pokecáme a když pořád budeme mít pocit, že by to mohlo fungovat, tak se určitě domluvíme.
Pro více informací o nás mrkni třeba na Czechcrunch článek, lidi v týmu nebo na náš instagram People of Smartsupp.