Ahoj, jsme Bell & Hurry a hledáme k sobě kolegu medior UX designera.
Koho přesně hledáme?
- Máš pár let zkušeností s návrhem aplikací z různých oborů. Jsme agentura a přepínání kontextů mezi různými klienty a typy produktů k naší práci patří. Rozhodně se u nás nebudeš nudit.
- Jsi člověk, který má rád ve věcech pořádek, všechno pečlivě organizuje, plánuje a je na něj spoleh.
- Zvládneš odbavit projekt od začátku do konce. Začneš výzkumem a workshopy s klienty, navrhneš řešení a pohlídáš implementaci. Neboj se, nebudeš na to sám, pomůže ti celý tým.
- Máš pořád na paměti cíl projektu. Zaměřuješ se na to, co je důležité jak pro uživatele, tak pro klienta.
- K projektům umíš přistupovat holisticky. Výstupem tvojí práce nemusí být jen wireframy, ale třeba i sada doporučení ke zlepšení klientova produktu.
- Jsi samostatný. Když něco nevíš, zeptáš se. Když je něco špatně, ozveš se.
- Dokážeš přijmout feedback a poučit se z něj pro příště. Ideálně si o feedback i sám říkáš.
- Rád se posouváš, učíš sebe i ostatní a třeba uděláš i něco navíc.
- Máš pro strach uděláno, takže se nebojíš komunikovat přímo s klientem a vnímat jeho potřeby a požadavky.
- Tvoje angličtina je na takové úrovni, že dokážeš vést schůzku/workshop s klientem a odprezentovat mu svou práci.
Co ti za to dáme?
- Plat 50 000 – 75 000 Kč.
- Kancelář v centru Prahy a na Pankráci.
- Tým zkušených lidí, kteří tě profesně posunou.
- Finanční benefity a kvalitní rozvojové kurzy (např. od NNG)
Kdo jsme a jak to u nás chodí?
Jsme agentura, která navrhuje služby pro klienty z celého světa. Zaměřujeme se hlavně na velké firmy, které potkáváme v běžném životě - banky, pojišťovny, operátory nebo automobilky.
Naše práce nespočívá v non-stop sezení u stolu a kreslení ve Figmě. Hodně se bavíme s klienty i uživateli, workshopujeme a prezentujeme.
Výstupem naší práce jsou nejen aplikace, navrhujeme často služby jako celek - dotýkáme se všech touchpointů, kterými zákazníci našich klientů prochází. Řešíme taky employee experience a staráme se o to, aby námi navržené řešení fungovalo nejen ve Figmě, ale i po nasazení.
Jsme menší tým a scházíme se pravidelně v pondělí a středy v kanceláři na Lazarské. Po covidu jsme rádi, když se občas vidíme osobně, ale jinak pracujeme remote. Když si potřebuješ něco vyřídit nebo zůstat doma, stačí jen dát vědět. Nikdo z toho nebude dělat vědu. Důležité je dodržovat termíny a být včas na schůzkách. Řídíme se tím, že co řekneme, to platí. Takhle se na sebe můžeme spolehnout a všem to usnadňuje život.
Jednou za čas si děláme interní přednášky, kterým říkáme TedX a probíráme témata, která nás zajímají. Office manažerka nám do kanceláře objednává jídlo a pití, na které si vzpomeneme. Chodíme společně lozit na stěnu, jezdit na motokárách nebo si jen tak sednout do nějaké fakt dobré restaurace.
A psa si k nám do kanceláře můžeš vzít taky.
Jsi náš člověk? Ozvi se
Jestli se ti líbíme, pošli nám odkaz na svůj Linkedin a pár slov o projektech, na kterých jsi pracoval nebo pořád pracuješ. Připiš nám k tomu v pár větách, čím jsme tě zaujali a proč si myslíš, že jsi náš člověk. Nemusíš psát romány. No, a pak se prostě pojďme potkat. Jedině tak zjistíme, jestli jsme dobrý match.