Landing page odshora až dolů™:

Rozbory klíčových prodejních stran webů 2x měsíčně na e-mail

⚡️ Pro ty, kteří chtějí svépomoci zlepšit prodejní stránky svého webu.

Pro podnikatele, marketéry, startupisty a tvůrce webů

Prodejte na webu 2x více produktů a služeb

Učte se zlepšovat web, a to v podobě komentovaných rozborů prodejních stran webů od zahraničních tvůrců. Postačí vám 9 minut – 2x do měsíce.

star_rate
star_rate
star_rate
star_rate
star_rate
Získal jsem kladné ohlasy

Chcete jeden rozbor rozbor na ukázku?

Ano, pošli mi ho →

#design
#copywriting
#marketing

Učte se, jak navrhují weby zahraniční tvůrci

Rozbory klíčových prodejních stránek webů
check
Hlavní stránky
check
Přistávací stránky
check
Produktové stránky
check
Ceníky
check
FAQs (stránky s častými dotazy)
check
Stránky „O nás“
check
Stránky s kontakty
check
…a další
Lukáš Augusta

Tady Lukáš z Designui. 👋

Znáte to, každý den nadšeně sedáte ke stolu, zapínáte počítač a tiše doufáte, že vám do e-mailu přistála nová poptávka nebo si zákazníci objednali váš produkt.

Na web se vám možná daří dovést lidi skrz reklamu a obsahový marketing. Poptávky a prodeje jsou ale nízké. Kde je chyba?

Dost možná za to může nevyužitý potenciál prodejních stránek webu. Zákazníky musíte umět přesvědčit, aby nakoupili právě u vás.

Možná jste se už snažili web svépomoci zlepšit. Dívali jste se, jak podobný produkt nebo službu prezentuje konkurence a snažíte se je napodobit.

Není špatné inspirovat se webem, který funguje. A já vás to naučím dělat cíleně a s rozvahou.

Na reálných příkladech vám pomůžu pochopit, jak prodejní stránky skládat a jaké prvky používat, abyste zvýšili prodeje. 💵

🔥 V zahraničí je návrh webů na vysoké úrovni… Rád vám ukážu, jak nad tvorbou landing pages uvažují zahraniční tvůrci.

Každých 14 dní se podíváme na jednu prodejní stránku reálného webu (převážně anglického).

Nejenže získáte inspiraci a 🔥 tip na 1 reálný web, který je dobře navržený, ale ukážeme si, jak je vybraná prodejní stránka zpracována z pohledu designu, copywritingu a marketingu.

Věnovat se budeme především hlavním, přistávacím nebo produktovým stránkám. Často se důležitý prodej odehrává i na dalších stránkách webu. Proto se podíváme třeba na stránky s ceníky nebo na stránky typu „o nás“.

Cílem je předat inspiraci, znalosti a konkrétní tipy, které využijete při tvorbě vašeho webu tak, abyste zvýšili prodeje.

📆 2x do měsíce vám zašlu e-mail, kde najdete odkaz na rozbor prodejní stránky reálného zahraničního webu.

Rozbor stránky je zpracovaný přehledně ve formě prezentace, kterou si snadno „proklikáte“.

Na každém slajdu najdete okomentovaný výstřižek sekce webu, který obsahuje konkrétní komentáře k tomu, co tvůrci na stránce zpracovali dobře a co funguje po stránce designu, copywritingu a marketingu.

Na každém slajdu prezentuji jednu myšlenku nebo tip. Tuto formu jsem zvolil, abych vám informace spíše dávkoval a příliš vás nezahltil. Snadno tak rozbor zpracujete a něco si z něj odnesete.

🎁 Bonus: A to není vše… Kromě rozborů průběžně tvořím naučné materiály z oblasti zlepšování webu. Ke každému rozboru získáte 1 speciální tip nebo princip, abyste svoje znalosti ještě víc prohloubili.

Učte se praxí. Často opakující se principy, praktiky a přístupy uvidíte pokaždé z jiného úhlu na jiném reálném příkladu. Postačí vám 10 minut. Opakováním si přístupy rychleji osvojíte. Při tvorbě webu si budete o dost jistější.

Lukáš Augusta

⏳ Rozbory připravuji v daných intervalech vždy po cca 14 dnech. Stačí se teď přihlásit k odběru a čekat, až vyjde další. Po přihlášení k odběru získáte ihned přístup k předešlému rozboru.

🔐 K aktuálnímu obsahu mají přístup pouze aktivní odběratelé. Nikdo další přístup mít nebude. Jakmile se přihlásíte, získáte přístup pouze k aktuálnímu a budoucímu obsahu.

👍 Ale nebojte se…Jednotlivé rozbory na sebe nijak nenavazují, takže je jedno, kdy začnete. Co třeba teď? Buďte napřed a nenechte si ujít další rozbor a bonusový materiál.

Pro koho rozbory jsou?

👍 Vhodné pro

check
Obecně pro podnikatele, kteří do návrhu webů příliš nevidí a chtějí zvýšit prodeje.
check
Pro marketéry nebo copywritery, kteří staví prodejní stránky a potřebují se inspirovat nebo porovnávat jiná řešení, aby zvýšili konverze.
check
Pro zakladatele startupů nebo vlastních projektů, kteří si prodej produktu nebo služby na webu řeší sami svépomoci.
check
Pro programátory a kodéry, kteří se chtějí orientovat v návrhu webů z pohledu prodeje a mohli tak sami dodávat řešení bez designérů.
check
Pro všechny, kteří se chtějí na pravidelné bázi vzdělávat a inspirovat zahraničními weby.

👎 Nevhodné pro

close
Pro ty, kteří se chtějí učit spíše technickou část tvorby webu. Není to o tvorbě webu, ale o prodejním návrhu webu z pohledu designu, marketingu nebo copywritingu.
close
Pro ty, kteří se chtějí učit navrhovat weby graficky. Přestože v rozborech zmiňuji i vizuální design, nezacházím příliš do hloubky.
close
Pro ty, kteří se zajímají o konkrétní data. Weby vybírám náhodně. Vytrhávám je z kontextu a rozebírám. Vypichuji dobře zpracované prvky. Reálné prodejní výsledky webů neznám.
star
star
star
star
star

Propracované a inspirativní rozbory zajímavých projektů. Množství dobrých tipů jak nad UX/UI uvažovat komplexně a směrem k uživateli a cílům webu. Doporučuji vřele.

star
star
star
star
star

Lukášovi rozbory jsou komplexní, nabušené informacemi a při tom časově nenáročné. Na konkrétních příkladech dokáže skvěle vysvětlit základní grafické principy, psychologické efekty na návštěvníka webu i obsahovou strukturu. Rozbory jsou hezky graficky zpracované a informace jsou členěné tak, že se člověk necítí zahlcený. Určitě doporučuji všem, kteří s tvorbou webů začínají, ale i těm pokročilejším, kteří chtějí držet krok s dobou.

star
star
star
star
star

Čekala jsem, že to bude o chybách, kterých je dobré se vyvarovat. Ale je to mnohem víc. Lukáš poutavou formou ukazuje, jak používat marketingová pravidla a „zákony“ při tvorbě webu. Moc se mi to líbí a pokaždé si vypíšu pár myšlenek, ke kterým se chci vracet v praxi. Je to super odlehčené a přitom našlapané tipy, informacemi a doporučeními.

star
star
star
star
star

Příjemně zpracovaný rozbor, je to velmi čtivé a forma prezentace drží pozornost. Libí se mi, že důvod použití jednotlivých prvků webu je vysvětlen a s odkazem na další studium. Těším se na další.

star
star
star
star
star

Zabývám se UX designem a pro zpestření jsem využil rozbory webů od Lukáše. Využíval jsem podobné rozbory ze zahraničí za stovky dolarů, ale nic nebylo tak obsáhlé a podrobné jako je tohle. Za směšně nízkou částku dostanete obrovskou nálož know-how. Za mě palec nahoru. Jsem rád, že jsem na tohle narazil.

star
star
star
star
star

Vůbec jsem nevěděl, co čekat, ale už po druhém rozboru aplikuju tipy na svůj web a mám z toho velkou radost. :) Doporučuju všem, co mají homepage a chtějí vědět „proč“ tam co mají. :)

star
star
star
star
star

Neměl jsem očekávání, protože „moudrých rádců“ je v mém oboru tvorby webů fakt hodně. Ale Lukáš to pojal jinak. Na základě vizuálních ukázek, krátkých a jednoduchých vysvětleních ukazuje principy designu webů. Na jeho moudra nemusím dávat uvozovky, protože je to opravdu nápomocné. Pokud se tedy stejně jako já chcete víc dozvědět o teorii designu, rozhodně doporučuji stát se odběratelem.

star
star
star
star
star

Rozbory chválím po všech stránkách. Mají velmi příjemnou formu a hodnotný obsah. Líbí se mi i výběr hodnoceného webu. Zahraniční prodejní stránka s moderním designem. Děkuju a doporučuju nejen začínajícím webařům.

Učte se na příkladech. Ovládněte dovednosti jako světoví tvůrci webů

check

2x měsíčně čerstvě připravovaný exkluzivní obsah jen pro odběratele.

check

Komentovaný rozbor stránky z pohledu designu, copywritingu a marketingu.

check

Obsah je psaný stručně a jasně, aby vám zabral pouze 10 minut.

check

Naučíte se, jak strukturovat prodejní stránky tak, aby více zaujaly a prodávaly.

check

Dozvíte se, jaké prvky používat, abyste pozitivně ovlivnili vaše zákazníky.

check

Rozklíčované taktiky, praktiky a tipy vyzkoušíte na vašem webu.

+ Bonus 🎁

Naučný materiál ke každému rozboru

Ke každému rozboru získáte ZDARMA i 1 tip nebo princip z těchto 2 oblastí:

menu_book
Psychologické a UX principy pro zlepšení webu
menu_book
Jak navrhnout prodejní stránky webu

Prodejte 2x víc. Připojte se k odběru rozborů designů prodejních stránek webů. Naučte se ovlivnit zákazníky vašeho webu

🎉 Platí do 31. 3. 2023

399 Kč
289 Kč
 / měsíc
Bude o 38 % dražší 👈

P.S. Prvních 100 nejvěrnějších odběratelů získává extra slevový kód na dalších 15 % dolů 👉 D9B4C8 – Kód zadejte u platby. Platí po dobu 1 roku. Kupon lze využít pouze jednou.

Tip: Získejte slevu až 25 % na předplatné a nebo si ho užijte zcela zdarma! Využijte partnerský program.

🧠 Přidejte se k odběratelům rozborů

Začít odebírat
  • check

    Každých 14 dní 1 rozbor reálné stránky přímo na váš e‑mail.

  • check

    Ke každému rozboru 1 naučný materiál ZDARMA.

  • check

    Odběr snadno zrušíte z minuty na minutu.

  • check

    Garance vrácení peněz do 14 dnů. Napište, proč vám rozbory nic nepřináší a já vám pošlu peníze ihned zpět.

Pšššt… Chcete poslat minulý rozbor na ukázku?

Získat rozbor ZDARMA →

⌛️ Získejte přístup ke všem minulým rozborům. Vyberte si jiný plán →.

Lukáš Augusta

Na rozborech si dávám opravdu záležet. Věřím, že se vám budou líbit a odnesete si jen zajímavé tipy. Užijte si je.

Lukáš Augusta